Meretz: No alla terza guerra del Libano

i ‎Meretz מרצ‎.

Meretz: No alla terza guerra del Libano. Non si governa il paese con le guerre. Meretz e' la sinistra che non mente a se stessa.
ביבי משחק באש, וחייבים לכבות אותה לפני שיהיה מאוחר מדי. מרצ קוראת לראש הממשלה שלא לנקוט בתגובה צבאית שתוביל להסלמה נוספת בצפון. הלב נשבר וליבנו עם המשפחות שאיבדו את יקיריהן. צריך לעצור את זה כאן!
נתניהו סירב לקחת אחריות על ההתנקשות בסוריה שנתנה לחיזבאללה את התירוץ לסבב הלחימה הזה, אז עכשיו המינימום שהוא יכול לעשות זה לקחת אחריות על חיי תושבי הצפון וחיילי צה"ל ולמנוע מלחמת לבנון שלישית.
חימום הגזרה של ממשלת הימין, בין אם הוא נעשה משיקולים אלקטורליים ובין אם שוב בגלל שיקול דעת פגום והתלהמות, עשוי להמיט עלינו מלחמה ולחרב את חייהם של תושבי הצפון, שכוח ואש לא יביאו להם שקט.
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו הנהגה נגררת שבשם ההתלהמות עלולה להכניס את כולנו בבוץ הלבנוני. כל הדיבורים של שרים בכירים על תגובה לא מידתית הם הפקרות ומשחק בחיי תושבי הצפון. יש לראש הממשלה אחריות אחת בלבד: למנוע את המשך שפיכות הדמים

Commenti

Post popolari in questo blog

Hilo Glazer : Nelle Prealpi italiane, gli israeliani stanno creando una comunità di espatriati. Iniziative simili non sono così rare

Venti di guerra tra Israele e Iran. Ecco la nuova politica militare di Ahmadinejad

AMIRA HASS - UNA FONTE D'ACQUA, DUE MILIONI DI PERSONE: GAZA DEVE ESSERE LIBERATA DALLA SUA COSTRIZIONE

ATTACKS, TERRORIST ATTACKS AND EVEN CASTRATION – THE HIDDEN ACTIONS OF THE ISRAELI MILITIA – ISRAEL NEWS