Meretz :Bennett , il colono pazzo, vuole assomigliare a Nerone e incendiare Gerusalemme.

Meretz:
Bennett , il colono pazzo, vuole assomigliare a Nerone e incendiare gerusalemme.
לנפתלי בנט אין אלוהים.
שר הכלכלה, שמחזיק גם בתפקיד השר "לענייני ירושלים" לא עוצר. אחרי שאתמול איים שלממשלה שהוא חבר בה אין זכות קיום היום הוא גם תוקף את הרב הראשי בגלל שהזהיר מעלייה לירושלים.
לא מעניין אותו שירושלים על סף פיצוץ, לא חשוב לו שהסכמי השלום עם ירדן בסכנה, שמבלי שהרוחות יירגעו עוד נמצא את עצמנו במלחמת דת מול העולם המוסלמי. במקום להרגיע את הרוחות בנט מחליט לזרוק גפרורים לעיר שגם ככה נמצאת בלהבות, אולי הוא חושב שזה יחזק אותו בסקרים, אולי סתם הקנאות הדתית מעבירה אותו על דעתו.
מי שעקב אחרי בנט הפירומן במהלך "צוק איתן" יודע שלויאליות היא ממנו והלאה ובטח לא ציפה שהאזהרות והגינויים מלשכת ראש הממשלה ימנעו ממנו ומחבריו להמשיך להסית ולהתסיס, אבל יש גבול.
נתניהו צריך להבין שאין שום משמעות לקריאות ההרגעה שלו כששותף בכיר בממשלה שלו מסית לאלימות ומחרחר מלחמה ושפיכות דמים. ראש הממשלה יכול לצעוק עד מחר על ההסתה של אבו מאזן, אבל אם הוא לא מסוגל לעצור את ההסתה של שריו הוא צריך לפרק את הממשלה הזו וללכת הביתה.

Commenti

Post popolari in questo blog

Alberi,piante e fiori della Palestina: i gelsi

Hilo Glazer : Nelle Prealpi italiane, gli israeliani stanno creando una comunità di espatriati. Iniziative simili non sono così rare

Né Ashkenaziti né Sefarditi: gli Ebrei italiani sono un mistero - JoiMag

Lesbo : tre nonne e un nipotino venuto dal mare