Meretz : vendetta

Foto: ‎ההסתה חסרת הרסן, הגזענות והקריאות לנקמה שנשמעות מאז נמצאו גופות הנערים הפכו ביממה האחרונה גם למעשים. הצעירים הפוגרומיסטים הם המוציאים לפועל, שרי הימין הקיצוני וחברי הכנסת של הבית היהודי הם אלה שנותנים את הרוח הגבית לאלימות המשתוללת. 

יו"ר מרצ, זהבה גלאון Zehava Galon אמרה כי "כשבימין הקיצוני לא מבחינים בין האחראים על החטיפה והרצח הנוראיים לבין כלל הפלסטינים, כשאיילת שקד אומרת שהפלסטינים הם 'עם שגיבוריו רוצחי ילדים', כשנפתלי בנט אומר 'עכשיו הזמן למעשים', וגם כשראש הממשלה בוחר בטרמינולוגיה מתלהמת, הם מכשירים פרעות נגד ערבים, ומסיתים לשפיכות דמים".

ח"כ Nitzan Horowitz - ניצן הורוביץ כתב בעמוד הפייסבוק: "כבר ימים ארוכים זורקים פה את המילה "נקמה", כאילו זה כלי לגיטימי של מדינה, של צבא, של חברה. אפילו ראש הממשלה דיבר על "נקמת ילד קטן עוד לא ברא השטן" (אבל שכח את השורה הקודמת בשיר הזה של ביאליק: "ארור האומר: נקום"). אז מה הפלא שקמים אנשים ומרגישים שיש להם צידוק מגבוה לפשוע, לתת פורקן ליצרים אפלים?"

ח"כ Tamar Zandberg תמר זנדברג התייחסה לנושא גם היא: "ההסתה והגזענות חוצות גבולות מסוכנים. ממשלת הימין הקיצוני מסיתה ואת התוצאות אפשר לראות ברחובות. זה בדיוק הזמן לעצור וזו האחריות של ההנהגה לרסן במקום לרסק, להוביל במקום להתלהם ולשלהב". 

פעילות ופעילי מרצ יהיו הערב בתל אביב ובירושלים כדי להעביר את המסר: לא להסתה, לא לאלימות, כן לשפיות. בואו להפגין נוכחות!"

פרטים נוספים על האירוע בירושלים: https://www.facebook.com/events/286698211513250/
ובתל אביב: https://www.facebook.com/events/242706142606502/‎


Meretz, il partito della sinistra socialista e sionista di Israele. condanna senza mezzi termini la violenza razzista dell'estrema destra israeliana che chiama alla vendetta. Chi ha dato il via a questa terribile rerazione ne portera' tutte le responsabilita' e tutta la societa' israeliana sara' chiamata a pagarne il conto di sangue .    Marzel, discepolo fedele di Barukh Goldstein, si prepara a scendere in campo. (la foto e' di Meretz).            



Foto: ‎את מעשי האלימות כלפי הפלסטינים ביממה האחרונה מוציאים לפועל חבורה של פוגרומיסטים טרוריסטים כהניסטים מוסתים שמקבלים רוח גבית משרי הימין הקיצוני וחברי הכנסת של הבית היהודי שכבר שלושה ימים רוקדים על הדם, קוראים לנקמה ומלהיטים את הרוחות. 

כששרי הימין הקיצוני בממשלה אינם מבחינים בין האחראים על החטיפה והרצח הנוראיים לבין הפלסטינים המתונים, כשאיילת שקד אומרת שהפלסטינים הם "עם שגיבוריו רוצחי ילדים", כשנפתלי בנט אומר "עכשיו הזמן למעשים", וגם כשראש הממשלה בוחר בטרמינולוגיה מתלהמת של "נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן", הם מכשירים פרעות נגד ערבים, ומסיתים לשפיכות דמים.

האלימות וההשתוללות שאנחנו רואים בימים האחרונים הן תוצאה של רפיסות ארוכת שנים ואזלת יד מול אלימות לאומנית ממושכת וגזענית כלפי ערבים. רשויות אכיפת החוק חייבות לשים קץ להשתוללות הזאת ולמצות את הדין עם המתפרעים הגזעניים והמסיתים.

צילום: תומר נויברג.‎.

Commenti

Post popolari in questo blog

Hilo Glazer : Nelle Prealpi italiane, gli israeliani stanno creando una comunità di espatriati. Iniziative simili non sono così rare

giorno 79: Betlemme cancella le celebrazioni del Natale mentre Israele continua a bombardare Gaza

Video:Defamation - di Yoav Shamir Film

I 'cimiteri dei numeri': dove finisono i "nemici" di Israele