Meretz sull'accordo sul nucleare iraniano

 ‎Meretz מרצ‎


Meretz: L'accordo sul nucleare iranico e' ormai un fatto compiuto e non siamo affatto convinti che sia negativo per gli interessi di Israele. Consigliamo ai ministri e ai politici del governo Netanyahu, che stanno "pazziando" in maniera indecente, di lasciar perdere la bomba di Teheran e di occuparsi seriamente della vera bomba che ci minaccia la nostra esistenza, cioe' i nostri rapporti con i palestinesi l'accordo urgente da sottoscrivere con loro.
שרי הממשלה כל כך עסוקים בלהשתולל ולתקוף את ההסכם עם איראן, שהם שוכחים דבר אחד חשוב: ההסכם הזה הבוקר הוא כבר מציאות קיימת, ואם קוראים אותו אפשר אפילו לגלות שהוא מציאות לא רעה בכלל. ההסכם כולל גלגול לאחור של המסלול המהיר והמסוכן לפצצה איראנית, ומהדק ומכביד את הפיקוח בצורה שלא תאפשר לאיראנים להתקדם לכיוון הפצצה "מאחורי הגב של העולם".

במקום להתעסק בהתבכיינות ובחרחור ריבים עם העולם, אני מציעה לממשלה ולעומד בראשה להתפנות לטפל בפצצה המתקתקת האמיתית של ישראל – הסכסוך עם הפלסטינים והצורך הדחוף בהגעה להסדר.
Foto: שרי הממשלה כל כך עסוקים בלהשתולל ולתקוף את ההסכם עם איראן, שהם שוכחים דבר אחד חשוב: ההסכם הזה הבוקר הוא כבר מציאות קיימת, ואם קוראים אותו אפשר אפילו לגלות שהוא מציאות לא רעה בכלל. ההסכם כולל גלגול לאחור של המסלול המהיר והמסוכן לפצצה איראנית, ומהדק ומכביד את הפיקוח בצורה שלא תאפשר לאיראנים להתקדם לכיוון הפצצה "מאחורי הגב של העולם". במקום להתעסק בהתבכיינות ובחרחור ריבים עם העולם, אני מציעה לממשלה ולעומד בראשה להתפנות לטפל בפצצה המתקתקת האמיתית של ישראל – הסכסוך עם הפלסטינים והצורך הדחוף בהגעה להסדר.

Commenti

Post popolari in questo blog

Hilo Glazer : Nelle Prealpi italiane, gli israeliani stanno creando una comunità di espatriati. Iniziative simili non sono così rare

Venti di guerra tra Israele e Iran. Ecco la nuova politica militare di Ahmadinejad

ATTACKS, TERRORIST ATTACKS AND EVEN CASTRATION – THE HIDDEN ACTIONS OF THE ISRAELI MILITIA – ISRAEL NEWS

Joel Swanson : Opinion | Wake up, Jewish establishment: Seth Rogen speaks for a lot of us young Jews